FAQ - de mest stillede spørgsmål
Artikler - Godt at vide - Info om arbejd, profil & sport

FAQ - de mest stillede spørgsmål

  • Hvad er jeres åbningstider?

Vores butik JA Profil i Bramming har åben
Man - fredag: 10:00 - 17:30
Lørdag: 10:00 - 14:00
  • Hvordan vasker jeg tøjet?

Der følger en vaskeguide med hver gang vi sender en pakke afsted med tøj.
Fælles for alt vores tøj er dog at det altid skal vaskes på vrangen og på maksimalt 30 grader for at passe på trykket. 

For at sikre dit arbejdstøj bevarer komforten og funktionaliteten, så skal du sikre at følge vaskeanvisningerne, angivet på tøjet. Hvis du ikke følger vaskeanvisningen, mister tøjet den gode kvalitet. Vaskes arbejdstøjet forkert, kan din sikkerhed være i fare, tøjet har sikkerhedsmæssige funktioner. 

Arbejdstøjet skal vaskes når det er beskidt. Følg doseringsanvisningen for vaskemidlet, når du skal vaske arbejdstøj. 

Har du yderligere spørgsmål til vask af arbejdstøj, så er du altid velkommen til at kontakte os. 

 

BETALING

  • Hvad kan jeg betale med på japrofil.dk?

 Japrofil.dk modtager online betalinger med: Visa/Dankort, Mastercard.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

LEVERING

  • Hvad er leveringstiden og hvad koster forsendelse? 

Leveringstiden for din ordre er 1-5 hver dage. 

Fragten bliver beregnet ud fra vægt. 

Jagolf.dk afsender varer med følgende: PostNord – Erhverv, PostNord  – Privat,PostNord  – Pakkeshop

  • Hvilke lande leverer japrofil.dk til?

Leverings område: Vi leverer til alle lande inden for EU og EØS.
Japrofil.dk afsender varer med følgende: PostNord – Erhverv, PostNord  – Privat,PostNord  – Pakkeshop

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Du kan først hente ordren, når du har modtaget bekræftelse på at den er klar til afhentning. Hvis butikken ikke har varerne, skal de først sendes fra lager eller anden butik, før du kan afhente dem.

Hvis en vare mod forvetning ikke er på lager ved din bestilling, forsøger vi at få den leveret fra leverandøren. Er varen udsolgt hos vores leverandør, vil vi tilbyde et alternativ eller en annullering af ordren. Du vil i alle tilfælde modtage information herom.

 

  • Min forsendelse er kommet, men varerne er gået i stykker, hvad gør jeg?


Du skriver til info@japrofil.dk herefter vedhæfter du billeder af ordremodtagelsen, den beskadigede varer og pakkens emballage.  

 

Når du bestiller kan du vælge at få en returlabel. Hvis ikke du har sådan en, er det for egen regning.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

JA Profil
N.A. Jørgensens Plads 4
6740 Bramming
TLF: 27885701
e-mail: info@japrofil.dk

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

  • Har jeg fortrydelsesret?

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail jesper.a24@hotmail.com hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).
Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til JA Profil at vurdere varens stand.

  • Har jeg reklamationsret?

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til JA Profil i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
JA Profil dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:

JA Profil
N.A. Jørgensens Plads 4
6740 Bramming
TLF: 27855701
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

 

FIK DU IKKE SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL?

Du er altid meget velkommen til at sende os en besked, eller ringe til os.

Vi bestræber os på at få besvaret alle henvendelser indenfor 24 timer.

Skriv til os her.

info@japrofil.dk

Tlf: 27855701

 Åbningstider på telefon
(undtaget helligdage)
Mandag - Fredag:
10:00 - 17:30
Lørdag:
10:00 - 14:00
Relaterede artikler

Under Armour Størrelsesguide

Hvordan fitter Under Armour golftøj?

Hvordan fitter Under Armour golftøj?

What Bunkers - Dansk golftøj med unikke designs

What Bunkers - Dansk golftøj med unikke designs